Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sabır Değeri: İlkokul Öğrencilerinin Yansımaları

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs - 24 Aralık 2024, ss.1105-1106, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Uyum Sınıflarının Hedefine Ulaşma Durumunun İncelenmesi

International Conference On New Horizons in Education (INTE), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Ağustos 2024, ss.56-61, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Öğrencilerinin Sabır Değeri Algılarının Yazılı Anlatım Yansımaları

International Conference On New Horizons in Education (INTE), California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Ağustos 2024, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Use and Revitalization of the Laz Language Under Threat of Being Lost in Türkiye

International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (2024), Budapest, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, ss.14-15, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Pandemisi ve Gastronomi Eğitimindeki Yansımaları: Türkiye’de Zorunlu Uzaktan Eğitim Uygulamaları

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.34-35, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmen ve Yöneticilerinin 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.45-46, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Şartlı Eğitim Yardımı (ŞEY) Programının Hedefine Ulaşma Durumunun İncelenmesi

International Conference On New Horizons in Education (INTE), California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Ağustos 2024, ss.707-711, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Afet Devlet Politikası ve Eğitim: 6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Okula Erişim ve Okul Seçimleri

International Conference On New Horizons in Education (INTE), California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Ağustos 2024, ss.36-40, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Sürecine Bağlı Eğitimde Yaşanan Etik İkilemlerin Eğitim Etiği Açısından Analizi

International Conference On New Horizons in Education (INTE), Rome, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.111-116, (Tam Metin Bildiri)

Özlü ve Atasözlerinde Öğretmenin Evrensel Değeri

International Conference On New Horizons in Education (INTE), Rome, İtalya, 27 - 28 Temmuz 2023, ss.615-619, (Tam Metin Bildiri)

Covid 19 Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Kullanımı ve Çevrimiçi Öğretimde Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1578-1580, (Özet Bildiri)

Uluslararası Lisans Öğrencilerinin Eğitim Gereksinimleri

International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 03 Eylül 2021, ss.744-751, (Tam Metin Bildiri)

Covid 19 Süreci, sınıf öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonu ve çevrimiçi öğretimde karşılaştıkları sorunların incelenmesi: Rize ili örneği

International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 03 Eylül 2021, ss.89-96, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin ödev motivasyonları ile aile katılımı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Rize ili örneği

International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 03 Eylül 2021, ss.306-311, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültelerinin Akreditasyonu Üzerine Bir İnceleme

International Quality Conference (IQC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.169-174, (Özet Bildiri)

Yükseköğretim Sisteminde Akademik Teşvik Puanlarının Analizi

International Quality Conference (IQC) , Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.862-867, (Özet Bildiri)

Uluslararası Öğrenci Yapısının Analizi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

International Quality Conference (IQC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.752-758, (Özet Bildiri)

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.451-456, (Özet Bildiri)

Investigation of perception of primary school fourth grade students’ approach to the accuracy value

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.445, (Özet Bildiri)

2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Uzman Görüşleri

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.416-423, (Özet Bildiri)

A Review on Professional Laws of Teaching

International Teacher Education Conference (ITEC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.558, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Aile Katılımına İlişkin Veli Görüşleri

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 10 - 13 Eylül 2020, ss.601-613, (Tam Metin Bildiri)

SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM DENEYİMLERİNİN ÖĞRETMEN YANSIMASINDAN İNCELENMESİ

International Conference on New Horizons in Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.693-701, (Tam Metin Bildiri)

OKULLARINDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ BULUNAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARŞILAŞTIĞI GÜÇLÜKLER

International Conference on New Horizons in Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.448-456, (Tam Metin Bildiri)

Suriyeli Mülteci İlkokul Çocuklarının Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi: Çok Boyutlu Bir Durum Çalışması

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.19-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.19-27, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation Of 2017 Academic Incentives Points Of Turkish Higher Education Institution For Various Variables

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.1125-1130, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

Vth International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1893-1895, (Özet Bildiri)

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Nitel Bir Değerlendirme Çalışması

UBEK-ICSE Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.467-475, (Tam Metin Bildiri)

Dördüncü Sınıf Öğretim Programlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞLARI

International Conference on New Horizons in Education, Viyaya, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.594-595, (Özet Bildiri)

Fatih Projesi Kapsamında Pilot Uygulamanın Yapıldığı Bir Okulda Uygulama Sürecinin ve Çıktılarının Analizi

International Conference on New Horizons in Education, Viana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

Examination of the Process of Classroom Teachers' Possesing Professional Values from the Views of Experts

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.463-465, (Özet Bildiri)

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257, (Özet Bildiri)

Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Topluma Hizmet Uygulaması Dersini Alan THU Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları Rize İli Örneği

5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Türk Eğitim Sisteminde Dershanelerin İşlevi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

The Analysis of the New Development in the Turkish Education System (4+4+4) In Respect to Program Preparation

1st European Conference On Curriculum Studies. Future Directions: Uncertainty and Possibility, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.693-698, (Tam Metin Bildiri)

The Analysis of the Fatih Project the New Development in the Turkish Education System According to the Contex, Input, Product, Process (CIPP) Model

1st European Conference On Curriculum Studies. Future Directions: Uncertainty and Possibility, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.869-874, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Tasarım ve Beceri Odaklı Eğitim

21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim Ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Mehmet Gültekin, Taha Yazar, Behçet Oral, Editör, Pegam Akademi, Ankara, ss.87-107, 2022

Eşitlik Kuramı Bağlamında Yükseköğretimde Teşvik Uygulamasının Akademik Performansa Etkisi

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar, Zeynel KARACAGİL, Meryem BULUT, Editör, Bilgin Yayınevi, Ankara, ss.871-889, 2022

EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN AKREDİTASYON SÜRECİ

YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON ÇALIŞMALARI 2021, Aytekin İŞMAN,Cengiz Hakan AYDIN,Olgun ÇİÇEK,Fatoş SİLMAN,Mustafa ÖZTUN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.25-50, 2021

Sosyolojide temel kuramlar

Sosyolojiye Giriş, Ada Ş., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2019 Creative Commons License

ETİK İKİLEMLER-SORUNLAR VE ÇÖZÜM YOLLARI ÜZERİNE BİRANALİZ

ÖĞRETMENLİĞİN MESLEKÎ DEĞERLERİ VE ETİK, Mustafa ERGÜN,Nermin KARABACAK,İsa KORKMAZ,Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018

OKULLARIN SOSYAL SORUMLULUKLARI VE TOPLUMSALDEĞERLER

ÖĞRETMENLİĞİN MESLEKÎ DEĞERLERİ VE ETİK, Mustafa ERGÜN,Nermin KARABACAK,İsa KORKMAZ,Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-292, 2018

Assessment of the 6-11 Aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

Educational Policy and Research, ARSLAN, HASAN DORCZAK, ROMAN Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakov, ss.19-27, 2018

Türk Eğitim Sistemindeki Öğretmenlik Mesleğinin Mesleki Değerlerine Doğru Bir Sentez

Değerler Bilançocu (Beyaz Kitap), Hasan Hüseyin BİRCAN; Bülent DİLMAÇ , Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.219-248, 2016
Metrikler

Yayın

77

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

6

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları