SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Revizyonunun Uygulayıcıların Gözünden İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESİ)
, cilt.12, sa.2, ss.574-607, 2022 (Hakemli Dergi)


Türk Yüksek Öğretiminde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.2, ss.124-157, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.6, sa.3, ss.1818-1843, 2017 (Hakemli Dergi)
FATİH projesi kapsamında pilot uygulamanın yapıldığı bir okulda uygulama sürecinin ve çıktılarının analizi
TUJTED
, cilt.5, sa.2, ss.97-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Türk Eğitim Sistemindeki FATİH Projesinin CIPP Modeline Göre İncelenmesi
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.3, ss.701-719, 2015 (Hakemli Dergi)
Uzmanların Bakış Açısından Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerleri
TUJTED
, cilt.4, sa.2, ss.1-32, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysis of the New Development in the Turkish Education System (4 + 4 + 4) in Respect to Curriculum Development
US-China Education Rewiew B
, cilt.Volume 4, ss.465-476, 2014 (Hakemli Dergi)
Example of multimedia applications in geography courses in education faculty
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.2, ss.1904-1922, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Öğretimdeki Yansımaları
Milli Eğitim
, sa.177, ss.138-152, 2008 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Covid 19 Süreci, sınıf öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonu ve çevrimiçi öğretimde karşılaştıkları sorunların incelenmesi: Rize ili örneği
International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 03 Eylül 2021, ss.89-96, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültelerinin Akreditasyonu Üzerine Bir İnceleme
International Quality Conference (IQC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.169-174, (Özet Bildiri)
Yükseköğretim Sisteminde Akademik Teşvik Puanlarının Analizi
International Quality Conference (IQC) , Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.862-867, (Özet Bildiri)
Uluslararası Öğrenci Yapısının Analizi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
International Quality Conference (IQC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 29 - 30 Temmuz 2021, ss.752-758, (Özet Bildiri)
İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.451-456, (Özet Bildiri)
Investigation of perception of primary school fourth grade students’ approach to the accuracy value
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.445, (Özet Bildiri)
2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına İlişkin Uzman Görüşleri
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.416-423, (Özet Bildiri)
A Review on Professional Laws of Teaching
International Teacher Education Conference (ITEC), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Eylül 2020, ss.558, (Özet Bildiri)
İlkokullarda Aile Katılımına İlişkin Veli Görüşleri
VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 10 - 13 Eylül 2020, ss.601-613, (Tam Metin Bildiri)
Suriyeli Mülteci İlkokul Çocuklarının Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi: Çok Boyutlu Bir Durum Çalışması
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.19-29, (Tam Metin Bildiri)

Dördüncü Sınıf Öğretim Programlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.12, (Özet Bildiri)
Fatih Projesi Kapsamında Pilot Uygulamanın Yapıldığı Bir Okulda Uygulama Sürecinin ve Çıktılarının Analizi
International Conference on New Horizons in Education, Viana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, sa.1, (Özet Bildiri)
Examination of the Process of Classroom Teachers' Possesing Professional Values from the Views of Experts
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.463-465, (Özet Bildiri)
Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257, (Özet Bildiri)
Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

Topluma Hizmet Uygulaması Dersini Alan THU Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları Rize İli Örneği
5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Öğrenme Yaklaşımları Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.304, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Tasarım ve Beceri Odaklı Eğitim
21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim Ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Mehmet Gültekin, Taha Yazar, Behçet Oral, Editör, Pegam Akademi, Ankara, ss.87-107, 2022
EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN AKREDİTASYON SÜRECİ
YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON ÇALIŞMALARI 2021, Aytekin İŞMAN,Cengiz Hakan AYDIN,Olgun ÇİÇEK,Fatoş SİLMAN,Mustafa ÖZTUN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.25-50, 2021
ETİK İKİLEMLER-SORUNLAR VE ÇÖZÜM YOLLARI ÜZERİNE BİRANALİZ
ÖĞRETMENLİĞİN MESLEKÎ DEĞERLERİ VE ETİK, Mustafa ERGÜN,Nermin KARABACAK,İsa KORKMAZ,Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018
OKULLARIN SOSYAL SORUMLULUKLARI VE TOPLUMSALDEĞERLER
ÖĞRETMENLİĞİN MESLEKÎ DEĞERLERİ VE ETİK, Mustafa ERGÜN,Nermin KARABACAK,İsa KORKMAZ,Mehmet KÜÇÜK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-292, 2018