Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Lisansüstü Tezlerde Pedagojik Odaklar

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5

İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.48 Sürdürülebilir Kalkınma

İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024

Öğretmen Dijital Yeterlilik Ölçeğinin Öğretmen Adaylarına Uyarlanması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024

The Relationship between Lifelong Learning, Selfregulated Learning and Online Learning Barriers of University Students on MOOC Platforms

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0

Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Eğitiminde Kullanımının Bağlılık ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0

TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1

Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019

Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri

The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1

Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1

Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’dan Digcomp2.1’e Geçiş

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

Web 2.0 Araçlarının İyi Uygulamaların 7 İlkesi ve Materyal Tasarım İlkeleri AçısındanDeğerlendirilmesi

11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131

3B sanal öğrenme ortamlarında öğretimsel sosyal ve bilişsel buradalığı etkileyen faktörler

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks

Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.

9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013

Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013

İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.

7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

Bir 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Tasarımı: Karar Verme Süreçleri

7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi

5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885

Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Uzaktan Eğitimde Haptic

3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263 identifier identifier

Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Biyoloji Dersi İçin Öğrenme Ve Öğretme Amaçlı Web Tabanlı Eğitim Yazılımı Tasarımı

2. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287

Kitap & Kitap Bölümleri

StoryJumper

Web 2.0 Destekli Dijital Öyküleme: Teoriden Uygulamaya, Yiğit Emrah TURGUT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-140, 2023

Does Context Matter?: Examining Personal, Pedagogical, and Professional Digital Competence

Developing Skills and Competencies for Digital and Green Transitions, P. Ordóñez de Pablos,M. Almunawar,& M. Anshari, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-28, 2023

Teknoloji ve Yeni Okuryazarlık Kavramları

Öğretim Teknolojileri, Doç. Dr. Aslıhan Kocaman KAROĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2022

Bilgi ve Veri Okuryazarlığı

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.19-53, 2020

Dijital Yeterlik ve Kuramsal Çerçeveler

Dijital Yeterlik:Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020

3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz

3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-130, 2020

Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)

Grafik Tasarımı, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2020

Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation

Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.209-257, 2019

3B sanal öğrenme ortamlarında buradalık, meşguliyet, akış ve uzamsal beceriler.

3 boyutlu sanal dünyaların eğitimde kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2017

Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi

Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-20, 2017

Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013

Metrikler

Yayın

101

Atıf (WoS)

379

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

443

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

2013

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

14

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları