Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Öğretmen adaylarının özsaygı ve duygusal zekâ düzeylerinin problemli internet kullanımıyla ilişkisi.
EGITIM VE BILIM
, no.38, pp.150-165, 2013 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Digital Competence: A Study from the Perspective of Pre-service Teachers in Turkey
journal of new apparoaches in Educational Research
, vol.9, no.2, pp.294-308, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches
https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/209868
, vol.28, pp.596-612, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği: Böte Ve Diğer Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Görüşleri
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, vol.9, no.2, pp.539-565, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
From Clouds Of Gas And Dust: Overcomıng The Barriers to Develop An Educational Virtual World Environment
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, vol.8, no.2, pp.171-191, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Aramastratejilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.2, pp.1-16, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, no.23, pp.1-16, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Haptic Teknolojisinin Simülasyon Ve Geleneksel Yöntemlere Göre Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.3, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Kavram Yanılgılarını Gidermede Simülasyon Ve Geleneksel Öğrenme Ortamlarına Alternatif Haptic Teknolojisi: Öğretmen Ve Öğrenci Algıları
e-Journal of New World Sciences Academy
, vol.5, no.3, pp.220-257, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.38, pp.46-64, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Turkey, 30 October - 01 November 2019, pp.1
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Turkey, 30 October - 01 November 2019, pp.1
Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Turkey, 30 October - 01 November 2019
Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri
The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
Bilgi ve Veri Okuryazarlığı, Güvenlik Dijital Yeterlik Boyutlarına İlişkin Etkileşimli E-kitabın Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.1
Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 October 2017
Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 October 2017
Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, 24 - 26 May 2017
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.1
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.129-131
Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Turkey, 6 - 08 October 2016
The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks
Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, United States Of America, 21 - 25 March 2016, vol.1, no.1, pp.1
Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Turkey, 20 - 22 May 2015
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Turkey, 20 - 22 May 2015
The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, United States Of America, 30 September - 02 November 2013
Educational potential of 3D virtual learning environments
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, United States Of America, 30 September - 02 November 2013
İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 26 - 28 June 2013
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Turkey, 6 - 08 June 2013
Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Turkey, 22 - 24 September 2011, pp.881-885
Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
Uzaktan Eğitimde Haptic
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
İşitme engelli Okullarında Görev Yapacak Öğretmen Adaylarının ve Bu Okullarda Görev yapan Öğretmenlerin Teknolojiyi Kullanabilme Becerileri ve Teknotojiye olanBakış Açıları
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Turkey, 1 - 03 September 2008
Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi
International Conferance on Educational Science, Famagusta, Cyprus (Kktc), 23 - 25 June 2008
Books & Book Chapters
3B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz
in: 3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.105-130, 2020
Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)
in: Grafik Tasarımı, , Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, pp.1-21, 2020
Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation
in: Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editor, Paradigma Akademi, pp.209-257, 2019
Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi
in: Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, pp.1-20, 2017
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.
in: Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.23-39, 2013