Biyografi
1985 Trabzon dogumlu olan Reisoglu Karadeniz Teknik Üniversitesi Bilgisayar Egitimi Bölümü’nden 2007 yilinda mezun olmustur. 2007 yilinda Rize Üniversitesi Ardesen Meslek Yüksekokulu’nda Ögr. Gör. olarak göreve baslamistir. 2010 yilinda bu görevinden ayrilarak Karadeniz Teknik Üniversitesi Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Egitimi Bölümü’nde arastirma görevlisi olarak göreve baslamistir. Atatürk Üniversitesi Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Bölümü’nde doktora egitimini tamamlamistir. Halen Recep Tayyip Erdogan Üniversitesi, Egitim Fakültesi, Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Egitimi Bölümü’nde Yrd. Doç. Dr. olarak olarak görev yapmaktadir.
Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğetim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğetim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisaayr Ve Öğetim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - 2021
2018 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2018
2014 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2020 - 2025
2020 - 2025Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2015 - 2024
2015 - 2024Araştırma Enstitüsü Müdürü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Merkezi
2015 - 2020
2015 - 2020Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBAP Komisyon Üyesi
Üniversite, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Recep Tayyip Erdogan University, BAP Komisyon Üyesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Öğretim Teknolojilerinde Güncel Eğilimler
Öğretim Teknolojilerinde İleri İstatistik
Öğretim Teknolojisinin Kurumsal Temelleri
Lisans
Medya Okuryazarlığı
Proje Geliştirme ve Yönetimi-II
Bilişim Teknolojileri
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri-II
Proje Geliştirme ve Yönetimi-I
Okul Deneyimi
Uzaktan Eğitim
Özel Öğretim Yöntemleri-I
Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı
Bilimsel Araştırma Yöntemleri-I
Eğitsel Mesaj Tasarımı
Eğitimde Bilişim Teknolojileri-II
İçerik Tasarımı
Eğitimde Bilişim Teknolojileri-I
Bilgisayar I
Bilgisayar - II
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Çeşitli Değişkenlerin MOOC Kullanan Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Çevrimiçi Öz Düzenleme Becerileri ve Çevrimiçi Öğrenme Zorlukları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Reisoğlu İ. (Danışman)
Z.HELLAÇ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Lisansüstü Tezlerde Pedagojik Odaklar
Reisoğlu İ. (Danışman)
M.Nur(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) İngilizce Eğitimi’nde Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Bağlılık ve Öz-Düzenleyici Öğrenme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Reisoğlu İ. (Danışman)
E.BİÇER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemi Temel Alınarak Geliştirilen Etkileşimli Elektronik Kitabın Lise Öğrencilerinin Kavram Yanılgısı, Öz-düzenleme ve Bilişsel Bağlılık Gelişimlerini Nasıl Desteklediğinin İncelenmesi
Reisoğlu İ. (Danışman), Eryılmaz Toksoy S.(Eş Danışman)
N.ÇIRAKOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Temel Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Dijital Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Reisoğlu İ. (Danışman)
E.ÖZALP(Öğrenci)
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
BİRLEŞTİREN VE BİZLEŞTİREN EĞİTİM HAREKETİ: MEBİZ ÇALIŞTAYI
Kurumsal Temsil, RİZE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Türkiye, Rize, 2023 - 2023
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Etkileşimli E-kitabın Lise Öğrencilerinin Kavram Yanılgıları, Öz-Düzenleyici Öğrenme ve Bilişsel Bağlılıkları Açısından İncelenmesi
Çırakoğlu N., Reisoğlu İ., Eryılmaz Toksoy S.
Eğitim ve Bilim
, cilt.50, sa.221, ss.121-142, 2025 (SSCI)
2025
2025A comparative analysis of master’s theses in STEM-related disciplines published in Türkiye and Finland
Oktay Ö., Reisoğlu İ., Gül Ş., Teke D., Sözbilir M., Gunes I., et al.
Scandinavian Journal of Educational Research
, cilt.69, sa.4, ss.828-856, 2025 (SSCI)
2022
2022Main barriers and possible enablers of academicians while publishing
Aydın A., Yürük S. E., Reisoğlu İ., Göktaş Y.
SCIENTOMETRICS , cilt.0, sa.0, ss.1-28, 2022 (SCI-Expanded)
2022
2022From digital competences to technology integration: Re-formation of pre-service teachers' knowledge and understanding
Cebi A., Ozdemir T. B., REİSOĞLU İ., Colak C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.113, 2022 (SSCI)
2022
2022Comparison of theoretical frameworks of doctoral theses on the field of instructional technology: The Turkey-US case
Saka Şimşek E., Atila G., Aydın A., Reisoğlu İ., Göktaş Y.
Library & Information Science Research , cilt.44, sa.1, ss.1-10, 2022 (SSCI)
2020
2020How can the digital competences of pre-service teachers be developed? Examining a case study through the lens of DigComp and DigCompEdu
Reisoğlu İ., Cebi A.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.156, 2020 (SCI-Expanded)
2020
2020An analysis of the online information searching strategies and metacognitive skills exhibited by university students during argumentation activities
Reisoğlu İ., Eryılmaz Toksoy S., Erenler S.
Library and Information Science Research
, cilt.42, sa.3, 2020 (SSCI)
2019
2019Online information searching behaviours: examining the impact of task complexity, information searching experience, and cognitive style
Reisoglu İ., Cebi A., Bahcekapili T.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, 2019 (SSCI)
2017
20173D virtual learning environments in education: a meta-review
Reisoglu İ., Topu B., YILMAZ R. M., Yilmaz T. K., Goktas Y.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.18, sa.1, ss.81-100, 2017 (SSCI)
2016
2016The development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds to design an educational environment.
Yılmaz R., REİSOĞLU İ., Topu F. B., Yılmaz T. K., Göktaş Y.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.17, sa.4, ss.1037-1069, 2016 (SSCI)
2013
2013Öğretmen adaylarının özsaygı ve duygusal zekâ düzeylerinin problemli internet kullanımıyla ilişkisi.
Reisoğlu İ., Gedik N., Göktaş Y.
EGITIM VE BILIM , sa.38, ss.150-165, 2013 (SSCI)
2012
2012Educational Technology Research Trends in Turkey: A Content Analysis of the 2000-2009 Decade
Göktaş Y., Küçük S., Aydemir M., Telli E., Arpacik O., Yildirim G., et al.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.1, ss.177-199, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Didactic focuses in mathematics education theses focused on technology integration: A systematic literature review.
Reisoğlu İ., Marangoz M. N.
International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology
, cilt.13, sa.4, ss.947-971, 2025 (ESCI)
2023
2023Dezavantajlı Bölgelerdeki Öğretmenlerin eTwinning Proje Deneyimine göre Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
Hellaç Aksu Z., Reisoğlu İ.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.1, ss.51-74, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Designing, Developing, and Evaluating an Interactive E-Book Based on the Predict-Observe-Explain (POE) Method
Çırakoğlu N., Eryılmaz Toksoy S., Reisoğlu İ.
JOURNAL OF FORMATIVE DESIGN IN LEARNING , sa.-, ss.1-18, 2022 (ESCI)
2022
2022How Does Digital Competence Training Affect Teachers' Professional Development and Activities?
Reisoğlu İ.
TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING
, cilt.27, ss.721-748, 2022 (ESCI)
2022
2022Defining “digitally competent teacher”: An examination of pre-service teachers’ metaphor
Çebi A., Reisoğlu İ.
Journal of Digital Learning in Teacher Education , sa.-, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Adaptation of Self‑Assessment Instrument for Educators’ Digital Competence into Turkish Culture: A Study on Reliability and Validity
Çebi A., Reisoğlu İ.
Technology, Knowledge and Learning , sa.-, ss.1-15, 2022 (ESCI)
2022
2022MOOC Öğrenci Bağlılık Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Biçer E., Reisoğlu İ.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve UYgulama , cilt.12, sa.1, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
2020Digital Competence: A Study from the Perspective of Pre-service Teachers in Turkey
Çebi A., Reisoğlu İ.
journal of new apparoaches in Educational Research , cilt.9, sa.2, ss.294-308, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches
Gündüz M., Kalafat Ö., Reisoğlu İ., Göktaş Y.
https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/209868 , cilt.28, ss.596-612, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Relationships among Academic Procrastination, Self-Control, and Problematic Mobile Use: Considering the Differences over Personalities
Cebi A., Reisoglu I., Bahcekapili T.
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.6, sa.3, ss.449-470, 2019 (ESCI)
2019
2019Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği: Böte Ve Diğer Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Çebi A., REİSOĞLU İ.
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , cilt.9, sa.2, ss.539-565, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018From Clouds Of Gas And Dust: Overcomıng The Barriers to Develop An Educational Virtual World Environment
Topu F. B., REİSOĞLU İ., Karakuş T., Öztürk M. E., Göktaş Y.
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , cilt.8, sa.2, ss.171-191, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018How teachers' personality affect on their behavioral intention to use tablet PC
CAMADAN F., REISOGLU I., Ursavas O. F., Mcilroy D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.35, sa.1, ss.12-28, 2018 (ESCI)
2018
2018Information retention’s relationships with flow, presence and engagement in guided 3D virtual environments
Topu F. B., Reisoglu İ., Yilmaz T. K., Göktaş Y.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.23, ss.1621-1637, 2018 (Scopus)
2017
2017The effects of cognitive style on Edmodo users' behaviour A structural equation modeling-based multi-group analysis
Ursavas O. F., Reisoglu I.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.34, sa.1, ss.31-50, 2017 (ESCI)
2016
2016Developing Community of Inquiry Scale for 3D Virtual Learning Environments
Reisoglu I., GÖKTAŞ Y.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.347-370, 2016 (ESCI)
2015
2015An Examination of 3D Virtual Worlds, Design Issues, and Motivational Theory
Reisoglu I., YILMAZ R. M., Coban M., TOPU F. B., TOPU F. B., KARAKUŞ YILMAZ T., et al.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.5, sa.3, ss.257-272, 2015 (ESCI)
2015
2015FATİH projesi üzerine yapılan akademik çalışmaların içerik analizi
İSLAMOĞLU H., URSAVAŞ Ö. F., REİSOĞLU İ.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.5, sa.1, ss.161-183, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Aramastratejilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Turan Z., Reisoğlu İ., Özçelik E., Göktaş Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Öğretmenlerin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri
Turan Z., Reisoğlu İ., Özçelik E., Göktaş Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi , sa.23, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Haptic Teknolojisinin Simülasyon Ve Geleneksel Yöntemlere Göre Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
KARAL H., REİSOĞLU İ.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Kavram Yanılgılarını Gidermede Simülasyon Ve Geleneksel Öğrenme Ortamlarına Alternatif Haptic Teknolojisi: Öğretmen Ve Öğrenci Algıları
KARAL H., REİSOĞLU İ.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.3, ss.220-257, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Karal H., Reisoğlu İ., Günaydın E.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.38, ss.46-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Öğretim Elemanlarının Dijital Yeterliklerinin Uzaktan Eğitimi Teknolojilerini Kullanım Devamlılığı Üzerindeki Etkisi
Aktaş A., Kopuz T., Reisoğlu İ.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri)
2024
2024Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Lisansüstü Tezlerde Pedagojik Odaklar
Marangoz M., Reisoğlu İ.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2024, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-5, (Özet Bildiri)
2024
2024İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Kopuz T., Aktaş A., Reisoğlu İ., Turgut Y. E., Aslan A.
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.48, (Özet Bildiri)
2024
2024İnternet Becerileri: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Kopuz T., Aktaş A., Reisoğlu İ., Turgut Y. E., Arslan A.
3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024MOOC Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Çevrimiçi Öz Düzenleme Becerileri ile Çevrimiçi Öğrenme Zorlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Hellaç Aksu Z., Reisoğlu İ.
3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024Öğretmen Dijital Yeterlilik Ölçeğinin Öğretmen Adaylarına Uyarlanması
Yıldırım M., Kurtoğlu Y. B., Reisoğlu İ.
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
2023The Relationship between Lifelong Learning, Selfregulated Learning and Online Learning Barriers of University Students on MOOC Platforms
Hellaç Aksu Z., Reisoğlu İ.
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)
2023
2023Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Eğitiminde Kullanımının Bağlılık ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerine Etkisi
Biçer E., Reisoğlu İ.
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)
2019
2019TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
Çırakoğlu N., Keskin O., Toptan H., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
2019Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
Erdoğmuş E., Bulut B., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
2019Okul Öncesi Çocuklarında Teknoloji Bağımlılığı Konusunda Farkındalık Oluşturmaya Yönelik Dijital Öykünün Değerlendirilmesi
TOKGÖZ D., DEMİR S. N., Mert S. F., REİSOĞLU İ.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Investigate the Effects of Presence and Interactions on The Technology Acceptance in Blended Learning Environments
Reisoğlu I., Çebi A., Islamoğlu H.
The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
Özyurt Ö., Özyurt H., REİSOĞLU İ., Aras S.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Etkileşimli E-Kitap Kabul ve Kullanım Niyetleri
Özel Ö., Minas M., Sinoğlu A., Mert S. F., Can K. A., REİSOĞLU İ.
The 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
URSAVAŞ Ö. F., CAMADAN F., REİSOĞLU İ.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
2018Bilgi ve Veri Okuryazarlığı, Güvenlik Dijital Yeterlik Boyutlarına İlişkin Etkileşimli E-kitabın Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Can K. A., Özel Ö., Minas M., Sinoğlu A., Mert S. F., REİSOĞLU İ.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
2018Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi
REİSOĞLU İ., Gündüz M., Kalafat Ö., Göktaş Y.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
2017Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
İSLAMOĞLU H., BAKIR E., REİSOĞLU İ., URSAVAŞ Ö. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’dan Digcomp2.1’e Geçiş
Bakir E., Islamoğlu H., Reisoğlu I., Ursavaş Ö. F.
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
BAKIR E., İSLAMOĞLU H., REİSOĞLU İ., URSAVAŞ Ö. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E., REİSOĞLU İ.
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Web 2.0 Araçlarının İyi Uygulamaların 7 İlkesi ve Materyal Tasarım İlkeleri AçısındanDeğerlendirilmesi
Reisoğlu I., Islamoğlu H.
11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
2017Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
2016
2016Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Temel Kullanıcı Düzeyindeki Faktör Yapısının İncelenmesi
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E., REİSOĞLU İ.
ITTES, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
20163B sanal öğrenme ortamlarında öğretimsel sosyal ve bilişsel buradalığı etkileyen faktörler
REİSOĞLU İ., GÖKTAŞ Y.
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı
Ursavaş Ö. F., Islamoğlu H., Reisoğlu I.
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı
REİSOĞLU İ., GÖKTAŞ Y.
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016The Relationship of Presence, Self-regulation, and Achievement in Educational Social Networks
REİSOĞLU İ., İSLAMOĞLU H., Çebi A., Çolak C., Bahçekapılı T.
Society for Information Technology & Teacher Education 2016 International Conference, Savannah, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
2015Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması
URSAVAŞ Ö. F., REİSOĞLU İ.
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi.
REİSOĞLU İ., Çebi A., Bahçekapılı T.
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement.
Topu F. B., REİSOĞLU İ., Yılmaz M. Y., Karakuş T., Göktaş Y.
American Educational Research Association, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, ss.85, (Özet Bildiri)
2014
2014Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi
REİSOĞLU İ., YILMAZ R. M., ÇOBAN M., TOPU F. B., KARAKUŞ YILMAZ T., GÖKTAŞ Y.
2. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
2013The Development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds
REİSOĞLU İ., Topu F. B., Yılmaz R., Karakuş Yılmaz T., Göktaş Y.
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Educational potential of 3D virtual learning environments
REİSOĞLU İ., Baydaş Ö., Çoban M., Günay F., Karakuş Yılmaz T., Göktaş Y.
Association for Educational Communications and Technology International Conference, Los Angles, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013İlköğretim Öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları
BAYDAŞ ÖNLÜ Ö., YILMAZ R. M., REİSOĞLU İ., GÖKTAŞ Y.
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi.
REİSOĞLU İ., Gedik N.
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Bir 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Tasarımı: Karar Verme Süreçleri
TOPU F. B., KARAMAN A., REİSOĞLU İ., KARAKUŞ YILMAZ T.
7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2011
2011Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
DOĞAN D., YILMAZ R. M., REİSOĞLU İ., GÖKTAŞ Y.
5. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.881-885, (Özet Bildiri)
2010
2010İşitme Engellilerin Eğitiminde Yaşanan Sorunlar Ve Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarıyla Çözüm Önerileri
KARAL H., REİSOĞLU İ., BAHÇEKAPILI ÖZDEMİR T., KARAL Y.
4. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.613-618, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Karadeniz Teknik Üniversitesinde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması
KARAL H., REİSOĞLU İ.
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Haptic’in Farklı Zeka Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
KARAL H., REİSOĞLU İ.
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009Uzaktan Eğitimde Haptic
REİSOĞLU İ.
3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates
Karal H., REİSOĞLU İ.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment
Karal H., Bahcekapili T., REİSOĞLU İ.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Biyoloji Dersi İçin Öğrenme Ve Öğretme Amaçlı Web Tabanlı Eğitim Yazılımı Tasarımı
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., REİSOĞLU İ., KARAL H.
2. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008İşitme engelli Okullarında Görev Yapacak Öğretmen Adaylarının ve Bu Okullarda Görev yapan Öğretmenlerin Teknolojiyi Kullanabilme Becerileri ve Teknotojiye olanBakış Açıları
KARAL H., REİSOĞLU İ., BAHÇEKAPILI ÖZDEMİR T., KARAL Y.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Yeni Müfredata Göre Hazrrlanan İlköğretim Bilişim Teknotojileri Ders ve Öğretmen Klavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi
KARAL H., REİSOĞLU İ., KAYIKÇI S.
International Conferance on Educational Science, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
2023StoryJumper
Reisoğlu İ.
Web 2.0 Destekli Dijital Öyküleme: Teoriden Uygulamaya, Yiğit Emrah TURGUT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-140, 2023
2023
2023Does Context Matter?: Examining Personal, Pedagogical, and Professional Digital Competence
Çebi A., Çolak C., Reisoğlu İ., Bahçekapılı T.
Developing Skills and Competencies for Digital and Green Transitions, P. Ordóñez de Pablos,M. Almunawar,& M. Anshari, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-28, 2023
2022
2022Teknoloji ve Yeni Okuryazarlık Kavramları
Reisoğlu İ.
Öğretim Teknolojileri, Doç. Dr. Aslıhan Kocaman KAROĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2022
2020
2020Bilgi ve Veri Okuryazarlığı
REİSOĞLU İ.
Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.19-53, 2020
2020
2020Dijital Yeterlik ve Kuramsal Çerçeveler
REİSOĞLU İ., Çebi A.
Dijital Yeterlik:Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020
2020
20203B Sanal Öğrenme Ortamlarının Eğitimde Kullanımı:Karşılaştırmalı Analiz
REİSOĞLU İ., KOÇAK Ö.
3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.105-130, 2020
2020
2020Renk, Renk Seçimi, Alan seçimi ve Renk Paleti (RGB-CMYK RENK SKALASI)
REİSOĞLU İ.
Grafik Tasarımı, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2020
2019
2019Web 2.0 Applications Can Be Used in Assesment and Evaluation
ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
Current Studies in Ecucational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.209-257, 2019
2017
20173B sanal öğrenme ortamlarında buradalık, meşguliyet, akış ve uzamsal beceriler.
REİSOĞLU İ., Göktaş Y.
3 boyutlu sanal dünyaların eğitimde kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-104, 2017
2017
2017Çoklu Ortam Ürünlerinin Değerlendirilmesi
REİSOĞLU İ.
Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-20, 2017
2013
2013Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bakış: 1920-1984 Dönemi.
REİSOĞLU İ., Kocaman A., Gedik N., Göktaş Y., Çağıltay K.
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026
Sağlıklı Büyüme-Gelişmede Sporun Önemine İlişkin Video ve e İnfografiklerin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Reisoğlu İ., Şal A.(Yürütücü)
2024 - 2024
2024 - 2024
Dijital Araçlarla Kültür Okuryazarlığı Eğitimi-DAKOE
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Öztürk F.(Yürütücü), Beldağ A., Reisoğlu İ., Arifoğlu G., Furtun S.
2020 - 2024
2020 - 2024Öğrencilerin ve Eğitimcilerin Çevrimiçi Üretkenlik ve İş Birliği Araçlarını Kabul ve Kullanımlarını Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İSLAMOĞLU H. (Yürütücü), YALÇIN Y., REİSOĞLU İ.
2020 - 2020
2020 - 2020
TÜBİTAK 2237A-1129B371900829- Dijital Çağda Öğretmen Adaylarının Dönüşümü için Dijital Yeterlik Eğitimi-II
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Çebi A.(Yürütücü), Turgut Y. E., Küçük S., Reisoğlu İ., Bahçekapılı Özdemir T., Çolak C., et al.
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK 2229-Dijital Çağda Öğretmen Adaylarının Dönüşümü için Dijital Yeterlik Eğitimi-I
TÜBİTAK Projesi
Reisoğlu İ., Reisoğlu İ.
2018 - 2018
2018 - 2018
TÜBİTAK 4005-118B172 Öğretmenler Etkileşimli E-kitaplarını Geliştiriyor
TÜBİTAK Projesi
Reisoğlu İ. (Yürütücü), Turgut Y. E., Çebi A., Ursavaş Ö. F., Özyurt H., Özyurt Ö., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Öğretmen Adaylarına Dijital Yeterlik Eğitimi-2229
TÜBİTAK Projesi
REİSOĞLU İ.
2017 - 2018
2017 - 2018Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterlik Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Elektronik İçeriklerin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi 2209
TÜBİTAK Projesi
REİSOĞLU İ.
2017 - 2017
2017 - 2017Teknoloji Destekli Argümantasyon eğitimi-II -2229
TÜBİTAK Projesi
REİSOĞLU İ.
2017 - 2017
2017 - 2017TÜBİTAK 2229-Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerine Teknoloji Destekli Argümantasyon Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Reisoğlu İ., Namdar B.
2017 - 2017
2017 - 2017
Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerine Yönelik Dijital Öykü Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Baki Y. (Yürütücü), Reisoğlu İ., Furtun S.
2015 - 2016
2015 - 2016Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Kullanımının Buradalık, Meşguliyet, Etkileşim Bağlamında İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
REİSOĞLU İ. (Yürütücü), İSLAMOĞLU H.
2012 - 2014
2012 - 2014Kış Sporlarına Olan İlgi ve Farkındalık Üzerine 3B Sanal ve Çoklu Ortamların Etkisi"
TÜBİTAK Projesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2024
Kasım 2024TEACHING AND TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2024
Mart 2024COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Journal of Computer and Education Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021EGE EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020Journal of Computer and Education Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020EGE EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018EGE EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017Turkish Journal of Teacher Education
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017Turkish Journal of Teacher Education
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Education and Information Technologies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2017
Haziran 2017EGE EĞİTİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2016
Kasım 2016Eğitim Bilim
SCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2016
Nisan 2016COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015Kuramdan Uygulamaya Eğitim Bilimleri
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015Eğitim Bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2015
Aralık 2015Eğitim Bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2015
Şubat 2015Eğitim Bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Nisan 2024
Nisan 2024TÜBİTAK Projesi
2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, TÜBİTAK, Türkiye
Şubat 2024
Şubat 2024TÜBİTAK Projesi
2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, TÜBİTAK, Türkiye
Ocak 2024
Ocak 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ağustos 2023
Ağustos 2023TÜBİTAK Projesi
4006 - TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 2023TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
TEKNOFEST, Türkiye
Ekim 2021
Ekim 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Temmuz 2021
Temmuz 2021TÜBİTAK Projesi
4006 - TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mayıs 2020
Mayıs 2020TÜBİTAK Projesi
4006 - TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Temmuz 2018
Temmuz 2018TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2021
Ekim 202114. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Reisoğlu İ.
Rize, Türkiye
Mayıs 2016
Mayıs 201610. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Reisoğlu İ.
Rize, Türkiye
Haziran 2013
Haziran 20131. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Reisoğlu İ.
Trabzon, Türkiye
Ödüller
Haziran 2019
Haziran 2019Üniversite Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmaları
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 222
h-indeksi (WOS): 7
Jüri Üyelikleri
Haziran-2021
Haziran 2021Yarışma
2204 B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri - TÜBİTAK
Şubat-2021
Şubat 2021Yarışma
2204 A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Bölge Yarışması - TÜBİTAK
Ekim-2020
Ekim 2020Yarışma
2204 - B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması jüriliği - TÜBİTAK
Şubat-2016
Şubat 2016Yarışma
Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri - TÜBİTAK
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yedek Jüri üyesi - Atatürk Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yedek Jüri üyesi - Atatürk Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yedek Jüri üyesi - Atatürk Üniversitesi
Mart-2015
Mart 2015